Frågor & Svar

Här finner du vanliga frågor och svar vi får, har du ytterliga frågor? Vänligen kontakta oss med din fråga till:

info@lindarome.se

Var är min order?

Svar: Generellt sett så tar det 2-4 arbetsdagar att få sin order från beställningsdagen. Har du inte fått din vara efter 4 arbetsdagar, vänligen kontakta oss på: info@lindarome.se.

Jag har beställt en vara men vill ändra den, hur gör jag då?

Svar: Vi kan endast ändra en order som inte har skickats än, om du vill ändra en order som inte skickats än kontakta oss på info@lindarome.se och meddela oss ditt ärende. Du har som kund alltid 14 dagars ångerrätt och kan returnera en oöppnad vara.

Jag ångrar mitt köp, hur går jag vidare?

Svar: Du har som kund alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distanshandelslagen och är välkommen att returnera din oöppnade vara, för mer informartion, se köpvillkor. 

Vilka betalningsalternativ har ni?

Svar: Gällande betalningsalternativ samarbetar vi med Klarna och erbjuder enkel betalning genom Klarna Checkout. Genom Klarna Checkout erbjuder vi följande betalningsalternativ:

1. Faktura

2. Delbetalning

3. Kortbetalning

4. Direktbetalning

Från vilka länder kan man beställa en order?

Svar: I dagsläget går det endast att beställa från Sverige. Inom snar framtid kommer det även gå att beställa från övriga Europa.

Är Lindarome’s produkter testade på djur?

Svar: Nej, Lindarome tar starkt avstånd från djurtester och är helt cruelty-free i alla parter.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *